4 wskazówki, jak zapewnić skuteczne pozycjonowanie witryny za pomocą On-Page SEOOptymalizacja pod kątem wyszukiwarek internetowych (SEO) to ważny aspekt każdej witryny, która chce zostać znaleziona przez użytkowników. W rzeczywistości SEO jest obecnie bardzo ważne dla każdej witryny, biorąc pod uwagę, jak ważne stały się wyszukiwarki jako źródło informacji i mechanizm znajdowania rzeczy w sieci. Na szczęście, przy tak dużej liczbie stron internetowych istnieje również wiele zasobów, do których można się zwrócić, jeśli chodzi o wysokowydajne pozycjonowanie witryny pod kątem wyszukiwarek. Każda witryna ma nieco inne potrzeby, ale większość dobrych praktyk SEO jest uniwersalna i można je wdrożyć na prawie każdej stronie. Zapoznaj się z naszymi 3 wskazówkami, aby zapewnić skuteczne SEO dla swojej witryny dzięki on-page SEO!

Spraw, aby Twoja strona była przyjazna dla urządzeń mobilnych

Chociaż nie wszystkie strony internetowe są dostosowane do urządzeń mobilnych, nadal muszą być przyjazne dla urządzeń mobilnych. Strona, która nie jest przyjazna dla urządzeń mobilnych, będzie wyglądała na słabą pod względem SEO. Możesz sprawdzić, czy Twoja witryna jest przyjazna dla urządzeń mobilnych, korzystając z testu Google Mobile-Friendly Test. A jeśli tworzysz nową stronę, upewnij się, że od początku jest ona zaprojektowana z myślą o urządzeniach mobilnych. Pomoże to zapewnić, że Twoja witryna zostanie znaleziona za pośrednictwem urządzeń mobilnych.

Stosuj HTML przyjazny dla SEO

Kiedy wybierasz kod HTML dla swojej strony, musisz się upewnić, że jest on przyjazny dla SEO. Oznacza to, że musisz uwzględnić znaczniki nagłówka i upewnić się, że nie używasz żadnego kodu, który mógłby spowodować ukaranie Twojej strony przez wyszukiwarki. Aby upewnić się, że Twój kod jest odpowiedni, możesz skorzystać z narzędzia Google Markup Helper. Poinformuje Cię on, czy Twój kod jest poprawny, a także czy występują jakieś problemy, które mogą mieć wpływ na SEO. Powinieneś także używać znaczników alt dla obrazów w swojej witrynie. Dzięki temu wyszukiwarki będą wiedziały, czego dotyczą obrazy w witrynie.

Pisz świetną treść

Oczywiście, bez względu na to, co jeszcze robisz, musisz mieć na swojej stronie świetną treść. Jeśli nie jest ona użyteczna, ludzie nie będą wracać na Twoją stronę. A jeśli nie wrócą, nie będą klikać na Twoją stronę w wynikach wyszukiwania. Dobra treść nie tylko pomaga znaleźć witrynę, ale również ją kliknąć. Osoby korzystające z wyszukiwarek internetowych przechodzą bezpośrednio do stron zawierających informacje, których szukają. Jeśli Twoja witryna ma świetną treść, będziesz miał więcej kliknięć. Jednak sama treść nie wystarczy, aby Twoja witryna znalazła się w rankingu. Należy również upewnić się, że treść jest odpowiednio zoptymalizowana. Oznacza to, że treść powinna zawierać słowa kluczowe SEO i być sformatowana w sposób, który pomoże jej w osiągnięciu wysokiej pozycji w rankingu. Jeśli to zrobisz, będziesz mieć świetną treść, która pomoże Ci zostać znalezionym.

Nie zapomnij o pozycjonowaniu off-page

Jeśli chodzi o SEO, wiele osób koncentruje się na aspektach on-page. Jednak warto również upewnić się, że robisz rzeczy, które poprawią Twoje SEO poza stroną. Na przykład, należy upewnić się, że zamieszczamy linki do innych witryn. Dzięki temu Google będzie wiedziało, że Twoja witryna jest na tyle istotna i ważna, że warto do niej linkować.